Jótállás és garancia

Műköröm Webáruház Ügyfélszolgálat: 9-17
52/320-046
Ingyenes szállítás 10.000 Ft vásárlás felett
Főoldal » Jótállás és garancia
Rólunk mondták
2018.01.29. - Csillucy999
Könnyű kezelhetőség, tartós, nem levegősöd, jó illatú zselék. Jó szívvel ajánlom mindenkinek.
2016.10.25. - kovacsdorka10
Remélem jó lesz leoldó folyadékot nem vettem meg hozzá.Azt hittem benne van a csomagban,
2016.04.11. - Bastila
A mérete impozáns és tényleg sok hely van benne, ami pozitívum. Viszont sajnos minőségileg nem megfelelő. A szegélyek csak minimálisan tartják össze az oldalakat és amikor felemelem, a felső vékony farostlemez lap meghajlik és kijön az éltartók közül, pedig nincs is megpakolva. Folyamatosan attól rettegek, hogy szállítás közben leszakad az alja.
2015.09.08. - Adél+Alíz
Nekem túl gyorsan száradó,de lehet én voltam ügyetlen,tehát biztos jó
2015.06.22. - Adrienn24
Hatékony, finom illata kellemessé teszi használatát, könnyen kezelhető.
Műköröm Alapanyagok és Kellékek Katalógusa a Diamond Nailstől
Körömdíszítő klub
Legújabb kép
Super slim gel nails
Kategória:
Készítette:
Ország:
Románia
Legjobb kép
Super slim gel nails
Kategória:
Készítette:
Ország:
Szlovákia

Jótállás és garancia

A Nail Shop Bt. által a kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikkekre az alábbi garanciális feltételek érvényesek:

1. A jótállási idő: a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendeletben a fogyasztói szerződés alapján vásárolt kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikkekre, a vásárlás napjától számított 1 év jótállás érvényes, amelyet a vásárló a Nail Shop Bt. üzletében tud érvényesíteni számla vagy blokk felmutatása esetén. Vidéki vásárlás esetén postázva vagy futárral elküldve is intézhető a garanciális javítás. Ez esetben a visszaszállítás költségét a vásárló állja, amennyiben a fogyasztási cikk súlya nem haladja meg a 10kg-ot.

2. A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. § (2).

3. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

4. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

5. A készülék meghibásodása esetén a készüléket minden esetben a Nail Shop Bt. (telephely: 4032 Debrecen, Böszörményi út 200.) címre kell beszállítani. Utánvételes és portós csomagokat nem áll módunkban átvenni!

6. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

7. Jótállási igényt a következő esetekben nem tudjuk érvényesíteni:
a) A rendeltetés ellenes használat, átalakítás, hibás vagy szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, nem szakszerű beüzemelés, elemi kár vagy egyéb nem gyártási eredetű meghibásodás esetén.
b) Karbantartási-tisztítási munkák esetén.
c) Nem a Nail Shop Bt. szervíz által a fogyasztási cikken végzett bárminemű beavatkozás esetén.
d) A kopó alkatrészek rendeltetésszerű használatából eredő kopása esetén.
e) Amennyiben a gyári szám vagy a zárjegy rongált, hiányos vagy módosított.

8. A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe.

9. A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás az elektronikus fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben a készüléket üzembe helyezés előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe.

10. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap. Jótállási, szavatossági, elállási jogokról részletesen az Általános Szerződési Feltételekben olvashat.

11. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. A termék adottságaiból vagy a hiba jellegéből kifolyólag előfordulhat, hogy a termék kijavításához olyan alkatrész beszerzésére van szükség, amelyet a csak késedelemmel tud javítani. Kérjük tisztelt Vásárlóinkat, hogy
- mindig őrizzék meg a fizetési bizonylatot is
- a készülékek használatba vétele előtt feltétlenül olvassák el a kezelési útmutatókat!