Főbb feladatok:
• Rövid, közép és hosszútávú marketing stratégia kidolgozása
• E-mail kampányok tervezése és kivitelezése
• Mobil megjelenés optimalizálása és tesztelése
• Levelekhez spam tesztek készítése
• Brand építés, a márka pozíciójának erősítése
• Landing oldalak tartalmának tervezése és az eredmények követése
• Webáruház forgalmának növelése
• Keresőoptimalizálás, Google SEO tevékenységek
• Facebook marketing, hirdetések és postok tervezése, kivitelezése
• Marketing kampányok és támogató tevékenységek sikerességének értékelése
• Marketing költségek optimalizálása az eredmények függvényében.
• Folyamatos riportok, kimutatások készítése a marketing tevékenységek eredményeiről
• E-mail nyitások, átkattintások figyelemmel követése és szükség esetén módosítása
• Konverziók, generált bevételek követése, stabil növekedés elérése
• Hirdetések, bannerek optimalizálása az eredmények figyelembe vételével
• Vezetőség munkájának támogatása
Elvárások az állással kapcsolatban:
• Szakirányú végzettség, a tudás a lényeg, nem a diploma
• Minimum 3-4 éves marketinges tapasztalat
• Facebook hirdetési rendszerének haladó színtű ismerete
• Google Ads alap szintű ismerete
• Google Analytics magas szintű ismerete
• SEO alapismeret
• Sales Autopilot vagy Mailchimp alap szintű ismerete
• Brand építésben szerzett tapasztalat
• Precizitás, pontosság, terhelhetőség
• Kitűnő szervező-, és problémamegoldó képesség
• Magas szintű online marketing szaktudás, gyakorlat
• Kreativitás mind grafikailag, mind szövegesen
• Kiváló kommunikációs készség
• Számítógép magas szintű ismerete
Előnyt jelent:
• Html szerkesztési ismeretek
• Grafikai szerkesztő ismerete, pl. Photoshop
• Tartalomkezelők és webshopok adminisztrálásában szerzett tapasztalat